Jak wstaw9s hiperlaczke do notki czyli <<klik>> 28. października 2007 11:04:00

hejka dzis jest niedziela czyli ''Taniec z Gwiazdami'' Ja zawssze glosuje na ewe szabatin albo na stafano terazzino oni sa super (ale oni razem nie tancza przeciesz  no nie?) to do instrukcji

 

1.wybierz sobie jakis link

 

2.kliknij na takie dwa polaczone lancuszki (jak bedziesz notke pisac)

 

3.wklej url'

 

4.hiperlaczka juz jest :)

 


new layer.... za niedlugo




Komentarze (0)


Jak dodac swojego bloga do google 27. października 2007 08:02:00

hejka!! wczoraj zalozylam bloga i bede starala zeby notki byly co DZIEN a dla tych ktorym moj blog sie nie podoba niech s.... ale zostawmy to w spokoju dobra to ja przechodze do instry..:

 

1.wchodzimy na kliknij   TU

 

2.nastepnie wpisujemy adres strony jaka chcemy dodac

 

3.str. musi byc potwierdzona i bedzie dodana do googli 

 

zaden opis

PAPA 




Komentarze (0)


co zrobic kiedy y zamienia sie na z lub odwrotnie 26. października 2007 18:53:00

Hejka sory ze tak pozno pisze notke za 50 min bedzie ''Gwiazdy tancza na lodzie''!!! super no nie? a teraz instra

 

 

1.pewnie niechcacy przycisnoles/as jednoczesnie klawisz Ctri i Shift

 

2.to da sie naprawic

 

3.ponownie przysisnij dwa podane klawisze

 

4.wszystko wraca  do normy ;]Super




Komentarze (0)



LINKI



spider | mary-kateandashley12 | geralt-12 | where-is-the-love | takosalva | Mailing